luni, 10 octombrie 2011

   Azi am avut parte de unul din acele momente cand chiar nu te intereseaza nimic, nu te gandesti la nimic dar mintea ta derapeaza si aluneca spre colturi intunecoase ale subconstientuui tau. Eu azi m-am gandit la Moarte... Nu la moarte ca si momentul in  care omul ca si fiinta biologica inceteaza sa existe, ci la Moarte ca si tipul ala pe care il vedem la televizor cu gluga si coasa. ...si mintea mea a elucubrat urmatoarea chestiune:


    Sa presupunem ca te trezesti pe la 10 jumate dimineata, somnoros dupa o noapte intreaga de vizionat filme de actiune, te duci la bucatarie sa mananci ceva. Te uiti in frigider, (daca esti student sau bugetar probabil e gol) iti faci un sandvis si cand sa iesi din bucatarie, concentrat fiind sa nu-ti cada salata de pe paine, te impiedici de piciorul mesei si dai cu capul de usa, pe care ai lasat-o deschisa. Mori, ca te-ai lovit. Acum, ipotetic vorbind ar trebui sa vina tipul cu gluga sa te ia, corect? Ei bine aici nu am inteles eu!!        Ce functie indeplineste coasa pe care o cara Moartea dupa ea???   Tu esti deja mort! Ca ai dat cu capul in usa, treaba care ar fi putut fi  facuta cu coasa e deja facuta! De ce Moartea nu are o roaba? Sau o dacie papuc? De ce o coasa???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu