vineri, 6 ianuarie 2012

La mulți ani lume...

           Tocmai am început cu mare entuziasm un nou an... Unii au alungat spirite rele prin sate unde doar strada principală e asfaltată, alții au ieșit în piața centrală unde primăria a organizat concerte cu bani publici neurmăriți, au mai fost unii care s-au inghesuit în cluburi sau garsoniere închiriate in regim hotelier, fiecare cum s-a priceput. Personal nu simt nicio diferență odata cu schimabrea calendarului decât că, începând de acum, facturile mele vor suferi unele schimbări in ceea ce privește data și, mai mult ca sigur, suma datorată, care probabil va deveni mai mare. Nu prea ai cum să fii optimist, mai ales atâta timp cat ăștia de la televizor ne bombardează cu știri despre taxe și accize explicate de un nene bine îmbrăcat care abordează un registru lingvistic elevat în așa fel încât nimeni să nu înțeleagă nimic. Tu, ca și om de rând, începi așadar anul cu un sentiment negativ care, pe langa faptul că te face să-ți pară rău că ai cumparat prea multe artificii de revelion, îți dă impresia virtuala, dar aproape reală, că te-ai urcat intr-un autobuz deși ai vazut că are pană la doua roți. Dar ca și spațiere temporară noul an putea să înceapă și-n Iulie că nu era nicio diferență. 

         Nu e cazul totuși să fii pesimist, situația nu este atât de gri. Ideea e să te gândești că în timp ce tu iți blestemi zilele că începe iar să te mănânce palma dreaptă există persoane care își ascund copii pe le vecini întrucât le bate în geam un tip cu ceafa lată poreclit Țeavă care a venit să ia înapoi banii împrumutați astă-vară. Ei bine, în cazul ăsta, te uiți ușor dezamăgit la fluturașul de salariu și zici: aaa..lasă bă, bine că-s sănătos, văd eu ce-oi face și anu ăsta...

       Oricât de greu ar putea fi noul an ce vine, tot am avut puterea sa ma bucur de sărbători, să pun pe Facebook un status gen: "La multi ani tuturor!" și să-i trimit verișoarei mele Mihaela (care probabil zâmbește acum deoarece m-am ținut de promisiune), cât și celorlalți prieteni, mesajele pe care le-am primit și eu de la alți prieteni!!

      La mulți ani tuturor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu