sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Cum înțeleg eu femeile

           Mă tot întreabă femeile când stăm de vorbă ce fel de alte femei îmi plac. Cum să fie o femeie ca să-mi placă mie? Ce tip de femei apreciez? Eu evit astfel de întrebări pentru că nu vreau să le mint și nici să le stric ziua explicându-le în stilul personal care e opinia mea sincera vis a vis de acest aspect. Acestea fiind spuse și având în vedere că sunt singur, deci nu trebuie să dau explicații suplimentare, am decis să răspund succint la aceste întrebări banale și absolut inutile din punctul personal de vedere.

     Nu mă dau cunoscător în tainele înțelegerii femeilor pentru că nu sunt. Am la fel de multă experiență la femei cât are mama ca operator PC. L-a băgat în priză de multe ori dar nu știe sigur dacă a trimis mail-ul sau a comandat o saltea Relaxa la mâna a doua. Cu toate astea, am înțeles privind în jurul meu că femeile nu se împart în mai multe genuri ci în două categorii mari și late, după cum urmează:

1. Femeile inteligente. O femeie inteligentă este aceea care își asumă răspunderea pentru tot ce face, își cunoaște limitele și are scopuri bine definite pe care și le urmărește cu îndârjire. Știe că are multe de învățat și privește viitorul ca pe o provocare, o sumă de probleme pe care, din pură modestie, refuză să admită că le poate face față deși, în sinea ei, ea știe exact ce are de făcut. Femeia inteligentă este acea femeie care, când ești pe cale să o cunoști, nu te interesează cum arată. Nici pe ea nu o interesează cum o privesc alții dar investește în imaginea ei pentru că știe că este reprezentantă a sexului frumos și asta îi impune să facă o impresie bună. Asta pentru ea, pentru a fi mulțumită cu felul ei de a fi. Femeia inteligență are o imagine clara despre ce poate defini perfecțiunea. Corpul ei nu încape aici pentru că idealurile ei sunt mai presus de aspect.

2. Femeile frumoase. Spre deosebire de femeia inteligentă, femeia frumoasă nu poate fi recunoscută de la prima vedere pentru că toate femeile inteligente pot fi frumoase dar nu toate femeile frumoase pot fi inteligente. Femeia frumoasă este exigentă exclusiv în ceea ce privește felul cum arată și găsește câte un defect de fiecare dată când se privește în oglindă. Ea este suficient de deșteaptă cât să poarte bluze decoltate cu scopul de a-ți distrage atenția de la nasul mare cu toate că, odată ce te prinzi că e doar o femeie frumoasă, nu te mai interesează nasul ei decât dacă ai niște obsesii sexuale deviate. O femeie frumoasă este frumoasă și cam atât iar acest lucru îi este suficient atâta timp cât ea e mulțumită de condiția ei. Nu de multe ori știe ce vrea dar obține  banii și afecțiunea de care are nevoie, convinsă fiind că le-a meritat fiind frumoasă. Asta e o iluzie care ia naștere în capul lor pentru că, instinctiv, bărbații le apreciază oricum, din considerente inutil de menționat. Dacă aș fi femeie frumoasă, mi-ar fi jenă cu mine însumi pentru că femeile frumoase au succes numai datorită obsesiilor sexule ale bărbaților și gândul ăsta nu m-ar lăsa să dorm.

     Așadar, dacă ești curioasă ce fel de femei preferă un bărbat, uită-te în oglindă și spune ce vezi, o femeie inteligentă sau o femeie frumoasa?





Foto:

http://vapresspass.com
http://eluxemagazine.com
http://www.9am.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu