duminică, 15 aprilie 2012

Hristos a Înviat!

Hristos a Înviat!

Paștele e cea mai importantă sărbătoare religioasă, însă mulți români nu prea știu ce se sărbătorește zilele astea, dar știu sigur că acum trebuie să-și cumpere blugi noi si adidași. E o zi plină de bucurie, de veselie și de primit musafiri cu care o să ciocnim ouă și o să depănăm aceleași amintiri ca anul trecut. Însă vremea capricioasă are un cuvânt greu de spus zilele astea ceea ce face ca Paștele din 2012 să se asemene cu un weekend ploios și plicticos în care ți-e silă și să dormi. Așa că o să mă alătur celor care își vor petrece sărbătorile pe Facebook etichetându-și prietenii în poze cu ouă roșii și îmi voi citi cu emoție mesajele primite de la amici, celebrele mesaje care încep cu “Fie ca…” și care emoționează destinatarul exclusiv prin esența gestului.

Aș putea să vă urez Lumină în suflet, Pace în inimi, Fericire și alte bla-bla-uri de sezon dar eu sunt un tip realist și știu că nu pot să vă influențez starea spirituală, nici pe cea materială, cu niște vorbe care, dacă depășesc mai mult de trei rânduri oricum nu le citește nimeni, așa că mă rezum la a-mi întipări în subconstient găndurile unui viitor prosper pentru toată lumea cu speranța că aceseta se vor materializa cât mai curând și că atitudinea mea pozitivă va fi resimțită de către voi!

Trebuie să fim mai buni, mai altruiști… Pe bune? Dar știe cineva DE CE tocmai acum? O singura dată pe an, de Paște, se trezește în noi acest simț social ce ne îdeamnă spre bine-facere dar tot anul nu se simte nimeni obligat să fie mai bun? Toti ne spun pe toate căile să fim mai buni dar nimeni nu are o idee concretă despre CE înseamna să fii mai bun. Să-mi las problemele mele să se inmulțească și să le rezolv pe ale aproapelui meu? Să nu înjur imbecilul cu Dacie din fața mea care nu semnalizează când virează la stanga, cand legea spune ca eu tre să-i dau asigurarea daca îl lovesc? Să fiu mai bun cu lumea despre care tot tu îmi zici că a devenit rea și bârfitoare? NU, mulțumesc!

În fine, e o zi de Sărbătoare, o zi de relaxare când, fie că avem sau nu ce să punem pe grătar, fie că venim acasă de la Slujba de Înviere sau de la club, trebuie neapărat să… FIM MAI BUNI...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu