sâmbătă, 28 aprilie 2012

Politichestii

Guvernul a picat, nu știu cum și de ce, sau ce-o să se întâmple cu noi de mâine, dar toată lumea vorbește despre asta, deci tre să fie o chestie mișto care trebuie cel puțin menționată. Deși sunt conștient că mă influențează și pe mine acest aspect, observ ca nu mă interesează absolut deloc pentru că, din experiența anilor trecuți, mi-am dat seama că lumea politică își aruncă atenția asupra persoanei mele numai atunci când e campanie electorală sau se votează vre-o lege aiurea, cum e cea a picnicului, ce îmi interzice să mă distrez mai ieftin. N-ai bani de caviar sau meniuri cu nume franțuzesc greu de pronunțat, atunci tre să dai 50 de milioane amendă pentru că... apropo, pentru ce? Ce stricăciune producem? Ne explică și nouă cineva în ce măsură lărgim noi gaura din stratul de ozon dacă frigem ceafa de porc la umbra buruienilor sălbatice? Mă rog... Extraordinar de aiurea mi se pare faptul că, pentru a se ajunge la concluzia că grătarele încinse dauneaza grav interesului public, a fost nevoie de munca a nu mai puțin de patru deminitari. Eu cred că mai bine ar fi fost, pentru mine, cetățeanul român, ca aceștia să fie dați afară și cu banii aferenți salariilor acestora să se încheie un contract cu o firmă de salubritate care să curețe în urma noastră. Nu e corect, nu e normal, nu e moral, dar e mai ieftin și scăpăm și de această problemă, izbitor de asemănătoare cu cea a locurilor de parcare înfinit de insuficiente... Atunci de ce să îmi pese de politică atâta timp cât ăștia propun legi care se bazează pe faptul că noi la un moment dat o să le încălcăm și o sa umplem bugetul cu bani din amenzi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu