duminică, 16 septembrie 2012

Blogosfera Vrancea

     De ceva vreme am avut privilegiul să fiu acceptat într-o comunitate extraordinară, care este formată din oameni extraordinari, cu idei extraordinare. Personal sunt un tip de la țară, cu laptop dar cu puține cunoștințe în domeniul IT care scrie chestii pe o pagină, adică aici, dar am învățat multe de la acești oameni deși nu prea am reușit să mă implic în activitățile desfășurate de acest colectiv, din diverse motive. Nu mă consider un blogger în adevăratul sens al cuvântului.
     Dar Blogosfera Vrânceană nu e doar un grup de oameni care stau de vorba. E un colectiv unit, cu idei, cu proiecte, cu rezultate, care conlucrează și se bucură de avantajele internetului pentru a-și promova proiectele și pentru a aduna într-o singură casă cât mai mulți bloggeri vrânceni. Această casă există și se numește Blogosfera Vrancea. Și e o casă primitoare și calduroasă unde dacă ai o idee bună cineva o va vedea și va face ceva din ea, și unde daca nu ai o idee buna sau ai o idee care este chiar penibilă, cineva îți va da un sfat.
     Sper ca pe viitor, pe măsură ce o să aprofundez mai multe cunoștințe în domeniul ăsta, să pot să pot să mă implic și eu în activitățile Blogosferei Vrâncene și să pot să vă spun: Poftiți în casa noastră!

Un comentariu:

  1. Eu tin cont de opiniile tale si ne vom baza pe sprijinul tau cand vom avea nevoie. Casa noastra este si casa ta pt ca te-ai integrat rapid si frumos in grupul nostru, Nicu !

    RăspundețiȘtergere