duminică, 20 ianuarie 2013

Adevăratul motiv pentru care cuplul Bănică divorțează

     Cu toții ați auzit de Ștefan Bănică Junior. Rock 'n roll-erul ăla cu perciuni generoși care umple săli cu cele mai penibile versuri din istoria Rock 'n Roll-ului plagiat. El e căsătorit cu soția sa, Andreea Marin. Nu cred că ați auzit de ea dar, cu mulți ani în urmă, când rețeaua de televiziune prin cablu era rudimentară și TVR1 era sinonim cu televizor, doamna Marin avea mega-rating la o emisiune grandioasă care știți cum se numește pentru că sunt sigur că v-ați amintit despre ce este vorba.

     Și cum sezonul Dansez pentru tine s-a terminat și Andreea Marin a uitat de mult lumea de ea, cei doi soți au constatat că pur și simplu faptul că se vor duce la o excursie în Dubai nu ar determina oameni să-și dea cu părerea despre ei. Că Bănică umple săli și e normal să aibă de-a cașcaval astfel încât să-și permită să se bronzeze la arabi. Nu era nimic spectaculos. Dacă era vorba de Gigel Frone mai ziceam, că ăla nu cântă mai mult de-o piesă decât la PenibilHour a lui Măruță și ai ce să zici despre ce caută unu' ca el la Dubai, care abia își permite un all-incusive la bulgari și, la naiba, mai e și bronzat pe deasupra.

-Păi și atunci ci facem, Știefani? zise Andreea puțin îngrijorată către soțul ei care se arăta oarecum nepăsător știind că va fi văzut în curând la Dansez pentru tine. 
     Bănică stă puțin pe gânduri și în timp ce își freacă barba zice:
-Baby, ai drueptate, acuești uoameni buoni nu vuor mai avea ce suă vuorbească desrpe nuoi. Mai alues despre tuine. Știm amânduoi că vuoluntariatul tuău și scutecele minune nu intueresează pue nimeni. Huai să ne prefacem că divuorțăm înainte suă plecuăm!!! 
-Hii, așa-i, Știefani, sâ zâcim câ vriem sâ măi pietreșim o ultimâ vacanțâ ca soț șî soțâii!!!

     Cei doi au plecat la Dubai dar în primele zile ale sejurului nu s-au simțit în largul lor chinuiți de grija că planul lor nu va da roade. Însă văzând cum televiziunile și ziarele de scandal își fac datoria și telefoanele sună, cei doi și-au văzut liniștiți de treabă. Înainte să ajungă acasă, Bănică își sună prietenii de la Pro tv ca să anunțe și celelalte televiziuni fix la ce oră ajunge el pe teritoriul patriei în așa fel încât să-i vadă cât mai multă lume cât sunt ei de divorțați.
     Dar când au ajuns la aeroport, Andreea zise cu o sfială mai mult decât evidentă:
-Știefani, eu ma duc la Măruțâ, băi, câ iel, matracuc afurisit, câ iel mi-a luat toatâ audiența mea! Sâ ma vadâ lumea și sâ am succes din nou.
-Măi, fuemeie, tu ești nebună? Zise Bănică puțin iritat. Noi sunte uoameni seriuoși, nu ne permituem suă ne vadă cum ne certuăm? Chia așua am ajuns? Să sue uite buabele ce probleme avuem noi? Nu am zis că scrii tu pe feisbuc că nu mai divuorțăm? Am vuorbit și cu băieții să ma filmeze numai pue mine ca să lungim suospansul...
-Da, Știefani, dar mie nu-mi plași câ sâ terminâ așa repidi. Șî nu măi vorbi așa di băbuții, câ eu cu eli am ajuns undi sânt acuma.
-Fuemeie, luasă-mă cu cruetinele tuale de buabe că și-așa la mine la concert... Vizibil enervată, Andreea îl întrerupse:
-Cretinâ-i mă-ta mă, chiompalăule! Numa la tini ti gândești, mă :;>(*&*&^%#%&&^%%(*&^%$##...

     Și așa cei doi au decis să-și separe destinele după 7 ani de căsnicie. Bine că au „cei șapte ani de-acasă” totuși.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu