vineri, 7 decembrie 2012

Cuvinte șmechere din viața românului

    Majoritatea românilor au o imagine clară de ansamblu asupra lumii ce le permite să ia deciziile potrivite privind propria persoană, nu simt nevoia să se plângă de nimic și sunt mulțumiți de evoluția lor la momentul vorbirii. Adică oameni normali. Mai sunt tinerii care abia încep să-și stabilească prioritățile și mai e și restul românilor care contribuie doar la recensământ și uneori la buget, sub diferite forme. Ăștia din urmă pot fi identificați prin faptul că ei dau mereu vina pe ceva când lucrurile nu le ies așa cum vor și cei mai mulți au nevoie de idoli pe care să-i copie din dorința de a fi ca ei. Majoritatea de obicei trăiește bine exploatând hibe care se găsesc adeseori în comportament la restul românilor, ca și la alte popoare de altfel. Adică vorbele alea care pătrund în subconștientul lor și le influențează deciziile. Dar asta nu e o regulă, la astea se adaugă multe alte fraze care le trezesc emoții neașteptate. Cum ar fi (ordinea e pur întâmplătoare):

Până la 25% REDUCERE; 5 + 1 GRATIS; Ești grasă; Uite, frate, blugii ăștia, sunt modele noi, aseară mi i-a adus; SENZAȚIONAL; Cu Vitamina C și extract de mușețel; Mă-ta; Apă NATURALĂ plată (naturală? serios?); Pentru că ești client fidel...; Muie Steaua; Elodia; Esti foarte frumoasă; Începând de la 299 de lei; Ce te uiți mă?; Lasă, frate, probează că ne-nțelegem noi; Bună ziua, agent Bla Bla Bla..escu, vă rog să-mi prezentați documentele; Mă, ai închis tu butelia aia?; Acum, la un preț special; Ne pare rău, postul pentru care ați aplicat a fost ocupat; ORIGINAL; „Extraopțiunea 500 min/500 sms/50 MB se va reactiva automat doar dacă ai minim 5 euro în cont pe data de...”; Ai șansă să câștigi un Logan; Visați la un corp perfect? Îl puteți obține cu ajutorul unui produs revoliționar! Noul Blablacăcatcualoevera”, Nou!; 



Aaaa, uite și un cuvânt care nu mă așteptam să pună astfel de probleme:


3 comentarii:

  1. dar keai zis, cei mirobulat :))

    e misto, arata bine ! feelingul meu imi spune ca e genul care daca tace ar avea ceva sanse.

    faza naspa e ca nu o poti scoate undeva, sigur spune vreo traznaie, din dorinta de a epata !

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja se vede chintesența dexterității ei de a epata. Nu ți-ajunge? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. macar nu poarta sutien, tot e o treaba :)

    RăspundețiȘtergere