luni, 5 noiembrie 2012

Dilema nopții

     „Nu mai stau pe Facebook” am zis eu plictisit de aglomerația de copii care știu sensul figurat al cifrei 69 și întrebându-mă simultan dacă personajele din Avatar se cacă fosforescent. Chiar niciun scop nu mai are această cârciumă virtuală, nu te mai excită cu nimic și nimic constructiv nu ți se mai întâmplă decât că se măresc inevitabil sanșele ca utilizatorii cu puține idei să nu fie vre-odată utili societății. Discutabil și plictisitor, că de-aia am ieșit de pe Facebook, că m-am plictisit.

     Și am dat drumul la televizor. Nu știu dacă tot timpul se difuzează tâmpenii la televizor sau acestea se nimeresc taman în puținele momente în care mă uit eu. Discutabil dar interesant. Discutabil pentru că, na, mass-media e câinele de pază al societății și teoretic n-ar fi frumos să latre prostii și interesant pentru că ar fi și culmea să se dea prostii la televizor tocmai când mă uit eu. Și am rămas dezamăgit. Nu că aș ști eu ce-i aia jurnalism și cum se face o știre ca lumea dar nu știu dacă e știre chestia următoare:

     Probabil aflată intr-o criză provizorie de violuri proaspete, Tanti Esca incepe glorios: „Iarna începe încet dar sigur!” Să mor eu dacă nu muream prost. A venit toamna și acum, noroc cu ProTeveul că habar nu aveam că mai vine și iarna. Și vine și încet că e abia noiembrie. Știm că lumea se schimbă și e posibil, mai ales că e programat sfârșitul lumii, să nu se mai facă iarnă, dar anul ăsta SIGUR vine iarna, că așa a zis Esca. Și nu e chiar așa o știre din lobodă, cum ar zice Măruță că Nicoleta Luciu a avut chiloți roz când fost la peco să ia biscuiți, e o știre reală și credibilă pentru că are și un trimis special! Acesta, mai bine zis aceasta, a ieșit pe Pache Protopopescu cu un microfon și cu niște temperaturi pe care le-a enumerat și care cică seamănă ce cele de anul trecut. Uimitor, nu? Și nu ni se spune nici unde e locul în care tanti reporte a fost trimisă special pentru ca noi să aflăm că o să vină iarna, nici de unde a obținut informațiile relevatoare. Păi asta e știre?

     Cert e că m-am plictisit și aici și m-am băgat în pat întrebându-mă simultan dacă personajele din Avatar chiar se cacă fosforescent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu