joi, 29 noiembrie 2012

iPhone, iSă-mi bag...

-Smartfonu', se știe, este moțul suprem de pe fesul industriei de telefonie mobilă.
-Smartfonu' e pentru netoții care au nevoie să compenseze lipsa de materie cenușie cu ceva deștept care să îndrepte aparent balanța.
-Un smartfon este util numai dacă ești jurnalist, contabil sau ai alt job care presupune să ai permanent acces la internet rapid sau tehnică de calcul/programe/hărți/căcat cu balamale. În orice altă situație combinația om-smartfon este la fel de cretină ca asortatul fesului cu ochelarii de soare toamna.

-Smartfonu' nu este altceva decât o strategie de marketing prin care sunt păcăliți proștii să cumpere la suprapreț un lucru de care nu au nevoie pentru simplul fapt că e nou sau le oferă siguranța că, față de ceilalți proști cu telefoane cu butoane, ai în plus ceva deștept în buzunar care la un moment dat s-ar putea să fie util.
-Smartfonu' atrage cumpărători idioți pentru că e plin de chestii inutile de care aceștia cred nu doar că se pot folosi de ele, ci și că le fac viața mai ușoară. Ca mașinile cu 280 de kilometri-n  bord.
-iPhone5 nu putea fi prea deștept pentru că, indiferent cât de multe idei le-ar fi venit celor de la Apple, oricum ar fi trebuit să păstreze din ele pentru iPhone6 care urmează să iasă pe piață imediat ce se plictisesc idioții și scad vânzările la versiunea actuală.
-Smartfonu' este cel mai scump accesoriu vestimentar. El are întotdeauna touchscreen ca să întărească ideea de ceva smart.
-Dacă ai calculator acasă smartfonu' este cea mai inutilă chestie pe care poți să cheltui două salarii.
-Smartfonu' e ...m-am plictisit.

4 comentarii:

  1. Imi pare rau dar nu ai dreptate ... Daca tu nu stii nimic despre tehnologie este problema ta ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am dreptate? De ce? Că zici tu? Ăsta e argumentul tău, domnule Anonim? Nu cred că m-ai înțeles, eu NU VREAU SĂ ȘTIU MARE LUCRU DESPRE TEHNOLOGIE. Dacă ai citit articolul, tocmai asta ziceam, că dacă nu ai un job care îți solicită să cari după tine un smartphone pentru că te ajută, ai un telefon obișnuit cu care vorbești și calculator acasă, e redundant să ai un OZN scump și plin de aplicații pentru simplul fapt că te face să pari mai interesant.

    RăspundețiȘtergere
  3. E intr-un fel relevant ceea ce spui tu dar problema e ca ii judeci pe toti care detin astfel de dispozitiv ceea ce nu e prea frumos si risti sa iti scazi numarul cititorilor de pe blog. E parerea ta, ok, dar nu stiu cu ce ma ajuta pe mine (cel care iti deruleaza blogul fiindca imi place cum tratezi unele chestiuni) sa aflu si asta despre tine, adica faptul ca judeci oamenii dupa eticheta si nu dupa ceea ce ar trebui. P.S. am iPhone 4 si nu am dat 2 salarii pe el. De fapt nici nu exista 2 salarii care la un loc sa faca vreo 10% din salariul minim pe economie din Romania. Te ajuta sa detii un smartphone atata timp cat nu il ai doar de forma. Pana acum foloseam doar telefoane care abia de aveau camera sau si fara. Nu am facut eforturi supraomenesti ca sa il achizitionez si nu sunt de bani gata. Ideea e ca pari frustat in fata tehnologiei si refuzi sa tii pasul cu actualitatea si progresul. Stiu ca in 90% din cazuri, a folosi un astfel de dispozitiv este mai inutil decat a privi stirile de la ora 5 dar te asigur ca mie imi foloseste mult. Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fraateee, da' ce e cu voi cu anonimatul ăsta? În fine, am pus eu poza aia acolo, dar cred că trebuia să scriu undeva că textul se adresează celor care au nevoie de un smartfphone ca sa se valideze ca fiind oameni normali. Nu e lucrat chiar bine textul. Vezi tu, societatea asta se bazează pe consum și consumatorul preferat e ăla care nu știe de ce trebuie să cumpere chestii dar știe că dacă cineva și-a cumpărat o chestie mai mișto decât a lui, el e mai lache fraier decât respectivul. Telefoanele inteligente și hainele de firmă sunt un exemplu bun în această direcție. Nu mă interesează cât ai dat tu pe telefonul tău, oricum nu mi-aș cumpăra niciodată unul. În primul rând pentru că nu am nevoie de el. Calculator la munca 8-10 ore pe zi, calculator acasa, alte 2-3 ore, ce-as putea sa mai fac cu el? Si în al doilea rând pentru că nu am bani.

      Încă ceva vreau să te întreb: Dacă nu te interesează fizica cuantică și nu știi nimic despre ea e pentru că ești frustrat în fața fizicii?

      Mulțumesc!

      Ștergere